Bitirme projesi sunumları arasında kalabalık bir grup olarak nerede yiyeceğimize karar vermeye çalışırken grubun içindeki bir arkadaşımızın da önerisiyle Çadır Kebap'ı denemeye karar verdik. Kalabalık bir grup olduğumuz için malumunuz öğle saatlerinde çarşı, çatı ya da arkabahçe gibi odtü içinde hizmet veren herhangi bir işletmede yer bulamazdık. Hep birlikte yiyeceğimiz bu yemeğin biraz özenli ve güzel olması gerektiğini de düşündüğümüz için burası beklentilerimizi karşıladı. Öncelikle kesinlikle klas bir görüntüsünün olduğunu söylemeliyim. Hem iç dizaynı hem de dış dizaynı odtü içindeki herhangi bir işletmeyle karşılaştırınca çok lüks kalıyor. Garsonları ilk oturduğumuz andan itibaren bizimle ilgililerdi. Buraya daha önce gelen arkadaşlarımızın yönlendirmesiyle self servis kısmındaki bir çok yemek arasından seçimimizi yaptık. Bu kısımdaki yemekler da çok etli ev yemekleri diye tabir edebileceğimiz bir kısımdı. Akşam saatlerinde yapılabilecek organizasyonumuzla ilgili garsonlardan bilgi aldığımızda ise bunun mümkün olacağını hatta alkol servisinin olduğunu söylediler. read more