wij gingen eens info vragen over een te koop staande wagen,maar kregen maar karige informatie en hadden de indruk dat er alleen verkocht moest worden en de verkoper leek me ook niet echt capabel en wist niet altijd waar hij het over had,zeker toen we bij twijfel besloten om terug te komen met een kennis die er meer over wist,bleek de wagen in het verleden een ongevalswagen is geweest.....dus zeker te duur voor hetgeen het waard was..... read more