CenterParc Erperheide Photos
Recommended Reviews - CenterParc Erperheide
Start your review...
4 years ago
English Very inappropriate and upsetting, especially for a family Holiday get away location! A week away from our stay and our son has a case of Meningitis with Sepsis of his blood stream and has been in the ICU since Monday yet this company will not even consider a refund. They said their is not a chance and that we have the option of coming without him or we could pay a third of the cost and not show up. For a family vacation home rental location this is very inconsiderate to a family's needs. Things happen in life that are unexpected, this is something that we coudent have seen coming, a little common decency would have went a long way. I will never do business with them ever again, I am sickened by this company's stance. Never again! French Très inapproprié et bouleversant, surtout pour un lieu de vacances en famille! À une semaine de notre séjour et notre fils a un cas de méningite avec septicémie de sa circulation sanguine et est aux soins intensifs depuis lundi, mais cette société n'envisagera même pas un remboursement. Ils ont dit que ce n'était pas une chance et que nous devions choisir de venir sans lui ou nous pourrions payer un tiers du coût et ne pas nous présenter. Pour une location de maison de vacances familiale, cela est très inconsidéré pour les besoins d'une famille. Il se passe des choses dans la vie qui sont inattendues, c'est quelque chose qu'on coudent avoir vu venir, un peu de pudeur commune aurait fait beaucoup de chemin. Je ne ferai plus jamais affaire avec eux, je suis écœuré par la position de cette entreprise. Plus jamais! Dutch Zeer ongepast en verontrustend, vooral voor een locatie voor een vakantie met het gezin! Een week verwijderd van ons verblijf en onze zoon heeft een geval van meningitis met sepsis van zijn bloedbaan en ligt sinds maandag op de IC, maar dit bedrijf overweegt niet eens een terugbetaling. Ze zeiden dat ze geen kans maken en dat we de optie moeten hebben om zonder hem te komen, anders kunnen we een derde van de kosten betalen en niet komen opdagen. Voor een locatie voor het huren van een gezinsvakantiehuis is dit erg onattent voor de behoeften van een gezin. Dingen gebeuren in het leven die onverwacht zijn, dit is iets dat we hadden kunnen zien aankomen, een beetje gewoon fatsoen zou een lange weg hebben afgelegd. Ik zal nooit meer zaken met ze doen, ik word misselijk van de houding van dit bedrijf. Nooit meer! read more
18 years ago
We had a wonderful stay at Erperheide last Easter, a great deal of fun for all ages. Plenty of activities including climbing, badminton, squash and a huge children's play area (with bar close by for relaxing adults). They also put on a twice daily children's show, which although is only partially in English, was captivating for the little ones. The swimming centre has an excellent addition of underwater fish tanks so you can go snorkelling! We found the restaurants offered a good range and the kids did not turn their noses up to anything. The only problem we found was that the lodges, whilst very similar to the English centreparcs, had rubber sheeting on the mattresses and made them very hot to sleep in. read more
More info about CenterParc Erperheide
3990 Peer
Belgium
Directions
Visit Website
http://www.centerparcs.com
Hours
What time does CenterParc Erperheide open?
What time does CenterParc Erperheide close?
Other Amenities
Does CenterParc Erperheide have free WiFi?
Yes, CenterParc Erperheide has free WiFi.
CenterParc Erperheide Reviews in Other Languages
Why does Yelp recommend reviews?
1 review that is not currently recommended
The reviews below are not factored into the business's overall star rating.
8 years ago
Afgelopen weekend weer een weekendje CP bezocht; ik krijg altijd zo'n heerlijk vakantiegevoel als ik in zo'n bungalowpark verblijf. Deze keer was ik met mijn vriend en ouders, in een 4-persoonbungalow, + onze 2 honden. De bungalow: was zeker ruim genoeg voor 4 mensen en 2 honden. Genoeg kastruimte in de slaapkamer, badkamer was klein maar nog steeds groot genoeg, en het was er netjes gepoetst. Alles wat we zouden kunnen nodig hebben in de keuken was aanwezig, en het tuintje vind ik altijd een meerwaarde. Bij gevoelstemperatuur -10° hebben we die jammer genoeg niet echt kunnen gebruiken, maar het geeft wel een mooi uitzicht vanuit de woonkamer. En de open haard is altijd zo'n pluspunt! Aquamundo: de vergelijking met hoe het was toen ik een kind was en hoe ik het nu ervaar, dringt zich elke keer weer op. Nu zie ik de draagbalken van het plafond, zie ik de vuilbakken, voel ik de kou en proef ik het eten beter. De magie die eigen is aan hoe kinderen dit beleven, die is jammer genoeg weg... Het water was koud. Tuurlijk, je zit in een glazen koepel, en het was zaterdagmiddag iets warmer dan vrijdagavond, maar ik heb veel minder gezwommen dan wanneer ik in de zomer kom en de dome opgewarmd geraakt. Ik kon mijn oren in het buitenbad of de wildwaterbaan al heel snel niet meer voelen, en het water binnen was echt fris. De hamburgers vind ik (sorry) niet lekker meer, en laten we eerlijk zijn: er wordt serieus doorgerekend. Fuego Adventure Grill: hier hebben we zaterdag onze buikjes gevuld. Geschrokken van de vrij beperkte en nogmaals prijzige kaart... De popcorn met tabasco die je als voorgerecht krijgt: we hebben er van geproefd, maar het was niet lekker. De kaart die je meekrijgt om je tafel te vinden: hebben we niet mogen doen, we zijn naar onze tafel begeleid. Jammer. Was het lekker? Ja hoor. Maar €20 voor een hamburger, koolslaatje en wat frietjes vind ik wel vrij veel... Supermarkt, souvenirwinkel, fashion store: alles wat je nodig hebt of wilt, maar ook hier stevig geprijsd. Vriendelijk personeel, dat zeker wel. De sportzaal: of wat je een sportzaal kan noemen, sorry... 1 tennisveld, 3 badmintonveldjes. Uitgepraat. Zeer duur voor wat je er maar kan doen. Algemeen: I love Centerparcs. Maar ik stoor me wel meer en meer aan hoe de parken veranderen, enkel in het voordeel van kinderen. De squashzaal die wij vroeger gebruikten is nu een ballenbad, en het pannekoekenhuisje op het meer is omgebouwd tot kinderclub. Fijn voor hen, maar wij hebben geen kinderen en betalen op die manier voor een heleboel faciliteiten waar wij niks aan hebben. Ook misten we Nona's Pizzeria, waar is die gebleven? Dus: hoeveel sterren? Eentje voor de bungalow en eentje voor de algemene netheid van het park. Ook nog eentje voor de properheid in het zwembad en de kleedhokjes, is voor mij veel waard om niet in het nat/vuil van een ander te moeten gaan staan als ik me omkleed. Qua activiteiten kan ik geen 4de ster geven: in de zomer zouden wij buiten minigolven of tennissen maar mogelijkheden in de winter zijn er niet echt. Heel veel van wat je indoor kan doen is voor -12jarigen, hebben wij dus niks aan. Waardoor ik ook geen 5de ster kan geven. Kom ik nog terug? Zeker en vast. Maar eerder in de zomer denk ik :) read more







