Derimod yaklaşık dört yıldır çılgınca süren deri modasından en çok rant sağlayan firmalardan biri. Özgün modelleri, rahat tasarımlarıyla taklit edilmesi kolay kola mümkün olmayan bir giyim firması. Ben en çok montlarını beğeniyorum botları ve çizmeleri açıkçası pek ilgimi çekmiyor daha bir kere bile bir botunu, çizmesini beğenmedim çantaları da çok şık gidip görmenizi tavsiye ederim. En son bu kış kahve rengi bir deri mont aldım, der öyle bir şey ki en rezil halde bile üzerinize geçirdiğiniz an çok ciks durabiliyorsunuz işte benim deri montum da öyle duran cinsten tabi iki ev arkadaşımın sabahları benden önce kalkıp montumu kaçırmadığı günleri saymazsak koca bir kış boyunca deri montumu severek giydim hatta yazın gelmesine ve deri montumu giyemeyeceğime üzüldüğüm anlar bile oldu. Kışın derinin sıcak tutmasından dolayı hiç kalın kabanlara montlara ihtiyaç duymadım. Sizde özellikle de bu sezonda Derimod dan bir şeyler bakmaya bakın bence, tamda bu sezonda baya indirim oluyor benden söylemesi. read more