Dominos Pizza Mustafa Kemal Caddesi üzerinde stadyum yakınlarında bulunuyor.
İşletmecisinin çok sevdiğim bir arkadaşımın babası olması ve o arkadaşımında babasına yardım amaçlı bu şubede çalışmasından dolayı çok fazla gidiyorum Dominos'un bu şubesine.
Tabi birşeyin en güzelini denediğinizde artık diğerleri zevk vermez ya benimki de aynı öyle oldu. Dominos'tan başka biryerde pizza yiyemez oldum. Dominos'unda son dönemde bu kadar kendini geliştirmesi , büyütmesi de boşuna değil tabiki , hepsi başarı göstergesidir.
Benim son dönemdeki favorim hangi pizza olursa olsun bol peynir kenarlı olanlar:)
E bir de biraz torpilliyim tabi :) şaka bir yana gerçekten de Dominos'ta yediğim pizzadan aldığım lezzeti , hazzı diğer pizzacılarda kesinlikle bulamıyorum.
Fiyatlar normal düzeyde ama kampanyalı pizzaları daha çok tavsiye ederim. Sonuçta hepsi lezzetli :) Mesela 2 tane orta boy bol sucuklu pizza ile 1 litrelik kola 21 TL ve bununla rahat üç kişi doyuyoruz. Kişi başı 7 TL'ye hem lezzet hem de kalite bir arada:)
Pizza yemek istiyorsanız istikamet Dominos:) yakınınızda varsa buradan şaşmayınız :) read more