Godt og billigt :o)
Der er både Mongolsk, kinesisk, sushi og running sushi at vælge imellem.
Hvis man vil spise sundt så kan man vælge Mongolsk, der vælger man selv sine råvarer, almindelige dage koster det 98 kr i weekenden 118, det får man så alt det mongolsk/kinesisk og den almindelig sushi for, oveni er der gratis kaffe og is buffe hvis man ønsker dette.
Running sushi er 138kr og 158 i weekenden, Jeg synes godt om denne restaurant.. :o) særdeles da prisen ikke er så høj.. :D
De kører med en "lunch buffe" lørdag og søndag fra 12 til 16 til 68.. som er perfekt for tømmermænd! ;b read more