Dry Center'ın benim üzerimdeki hakkı , inkar edilemez boyutta:)
Artık çalışanlar bile beni tanıyor.
Penye kıyafetler giymekten pek hoşlanmadığımdan ve kıyafetlerim biraz kıymetli olduğundan , çamaşır makinesind atmaya kıyamadıklarımı hiç düşünmeden Dry Center'a götürüyorum:) Evim de Forum Bornova Alışveriş Merkezi'ne yakın olduğundan , çok zor da gelmiyor. Akşam yürüyüşü niyetine gidip geliyorum :)
Çok sevdiğim buz mavisi bir elbisem vardı ki gardrobumdaki en kıymetli elbiselerimden biridir:) Bir dondurma tutkunu olan ben , tam yaka kısmına dondurma damlattım. Akşam eve gelip kirli sepetine attığımda ise bunu unutmuştum malesef. Çok hassas bir kumaşı olduğundan zaten elimde yıkıyordum. Aradan birkaç gün geçtikten sonra aklıma geldi şekerli bir lekeyi beklettiğim. Elimde yıkadım ama çıkmadı tabi. O akşam hemen götürdüm Dry Center'a. Ertesi gün aldığımda , en sevdiğim elbisem pırıl pırıldı:) lekeden iz kalmamıştı:)
Sizinde kıyamadığınız , böyle değer verdiğiniz kıyafetleriniz varsa hiç riske atıp da sonradan üzülmeyin:)
Fiyatlar da gayet uygun Dry Center'da. Blüzlerinizi toz bezi yaptığınıza deymeyecek kadar uygun olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim :) read more