Öğrencilik hayatım boyunca sık sık dışarıda yemek yemek zorunda kaldığımdan özelliklede Bornova da çok değişik yerler keşfettim. Örneğin Dönerim Fantasya; ismi çok ilginç değil mi :D bana da öyle gelmişti açıkçası ama girip yedikten sonra ne demek istediklerini anladım doğrusu başta biraz itici bir yer gibi geliyor bende zaten bir arkadaşımın ısrarı üzerine buraya girip döner yedim o ısrar etmese o kadar önünden gelip geçtiğim bu yerde açıkçası ilgimi çeken, beni girmeye iten hiçbir sebep olmazdı, illa döner yiyeceksem tanıdığım bildiğim yerde yerdim. Girdim tavuk döner söyledim ve açıkçası yerken tadına bayıldım, arkadaşımla birer açık, bol köpüklü yayık ayranı da söyledik ohhh deymeyin keyfimize. İskenderini pek tavsiye etmem ben çok beğenmedim ama döneri cidden başarılı. Şimdiden afiyet olsun. read more