bu pastanenin ilk olarak katvizitiyle tanıştım ben. bir arkadaşım kendi çapında yaptığı esprilere yenisini eklemek için bana ara ara ismimin geçtiği yerlerden fotoğraflar bir şeyler getirirdi,bu da onların arasına eklenmişti ama özel olarak hiç merak edip gittiğim bir yer değildi,karanfilin hemen köşesinde oysa neden gitmeyeyim dedim ve gittim bir gün. bahçesi hoşuma gitti ama pastanelerde benim genel olarak hoşuma giden dükkanın içine girip vitrinde ne var ne yok bakmaktır. çeşit çeşit kurupasta ve yaş pastaların dışında günlük çıkarttıkları pastalar da gayet hoş görünüyordu. buarada burası ve bir çok şubesinin tarihçesinin çok eskilere dayandığını söylemek isterim. biraz merak edip internet sitelerine baktığımda 70lerde pastane sahipleri ve pasta ustalarıyla çekilen fotoğraflara rastladım. demem o ki bu işte baya bir deneyimliler. köklü işletmelerin sonrasında kendilerini geliştirip hayatlarına kaldıkları yerden devam ettiklerini görmek sevindirici oluyor. ben de mümkün olduğunca buradan geçtiğimde uğruyorum ve uğradığım saatlerde genelde hafiften karnım aç olduğundan bazen ya bir gözleme ya da daha hızlı olur diye yaptıkları poğaçalardan bir kaç tane çayımın yanına ekleyip bir mola veriyorum. read more