Had vandaag een afspraak bij Hairmasters in de Anselmostraat 11 te Antwerpen. Ik ben hier al 3 jaar een tevreden klant. Vandaag 16-08-2019 kreeg ik echter het deksel op mijn neus ! Ik had een afspraak om 10:30. Spijtig genoeg ben ik afhankelijk van het openbaar vervoer"de lijn". Was ruim op tijd aan de bushalte, maar die liet mij en andere mensen doodleuk staan door ons gewoon voorbij te rijden, ook al hadden we met verschillende mensen onze arm omhoog gestoken. Weg bus , dus wachten op de volgende die aanzienlijk te laat was. Gevolg : ik stapte 14 MINUTEN ! te laat het kapsalon binnen. De kapster weigerde mij nog te helpen want ze was aan het wachten op de volgende afspraak ! Er was geen enkele klant aanwezig in het salon. Toen ik haar daar attent op maakte zei ze " neen, je bent een kwartier te laat ! IK MOCHT TERUG VERTREKKEN ! De bushalte is vlak over het salon , heb daar exact 21 minuten staan wachten op een bus terug , er is géén enkele klant binnen gegaan ! En dit zijn géén leugens. Ben dan maar naar een andere kapper geweest ... kleur en snit trekken op niks. Ik was al drie jaar een tevreden klant bij Hairmasters , nu zijn ze een goeie en steeds tevreden klant kwijt. Als dit klantvriendelijkheid is bij hen, dan is dit door en door triestig. Ik zal ook niet aarzelen om mijn verhaal door te vertellen aan anderen. BEDANKT AAN DE KAPSTER VAN HAIRMASTERS IN DE ANSELMOSTRAAT, JOUW VRIENDELIJKHEID IS VER , HÉÉL VER TE ZOEKEN ! read more