Het ziet er goed uit tot je zit. We hadden een voorgerecht gevraagd en plots na 30 min. kwam het hoofdgerecht. Oeps voorgerechtvergeten. De steak was koud ,en heel taai. We hadden met 4 man steak. Als je voor die prijs steak serveert geef je kwaliteit! De saus ook apart te betalen,sorry maar de roquefortsaus trekt op niks. Superduur en als je maar zo kunt koken zoek een andere job. Onvriendelijke vrouw en de bbq kok totaal bot , de flexi wel heel vriendelijk. Als kers op de taart kregen we een koude koffie. Jeetje. Nooit meer. Wat een kerstdiner we zullen er later nog om lachen maar nu totaal niet.
Gelukkig nog een lekkere ijstaart in onze vriezer. read more