Odtü çarşının en üst katında bulunuyor bu kuruyemişçi. Spor sonrasında su almak için bile gittiğim oluyor, bir de arkadaşımın sürüklemesiyle çeşit çeşit çikolata bulabilmek için. Tabi kuruyemişçi yönüne ilave olarak en önemli özelliği burda iddia oynanması. Okul içinde tek iddaa oynanan yer olması ve üzerine üstlük çarşıda herkesin kolayca ulaşabilir olması burayı iddaa severlerin gözünde bir adım öne çıkartmaktadır. Açıkca söylemek gerekirse benim burayı sevmemin en büyük nedeni uğurlu gelmesi ve her kuponumu yatırışımda kasadaki görevli ile aramızda "çıkarsa sakın beni unutma benim uğurum var!" demesidir. Ancak tutan kuponlarıma gittiğimde -ki minik meblaalar bunlar- hiç bir zaman kasadaki abimin yüzünü güldürememişimdir. Odtüdeki herkesin şenlikte olsun, sporla ilgili olsun, yemekten sonra olsun en kötü sakız alırken de olsun elbette minik bir diyaloğu geçmiştir eminimki. read more