eveet burası benim müdavim olduğum fırın. bağlar caddesi'nin sonunda yolu ikiye kesen yerden sol şerite doğru biraz yokuş tırmandığınızda göreceğiniz bu fırın seyranbağlarının emektarı diyebileceğimiz yerel bir işletme. her haftasonu ekmekleri özellikle buradan almaya dikkat ederim çünkü cidden çok taze oluyor. fırınlar hepimizin bildiği gibi 24 saat aralıksız çalışan bir bünyeye sahip, günümüz şartlarına göre gitgide çeşitlenmesi de ayrı bir sorumluluk ve yük olduğu düşünülürse burası bu yükü başarılı bir şekilde sırtlanıyor desek yanlış olmaz. iki bölme gibi duran fırın geniş alanıyla hem içerideki çalışanlarını bunaltmıyor hem de siz rahat rahat alışverişinizi yapıyorsunuz. ben bazen hamur alıyorum buradan. izmirliler Pişi diyince hemen bileceklerdir neden hamur aldığımı :) hamurları ekmekleri kadar günlük ve taze, pişi de bir okadar lezzetli oluyor haliyle. sahipleri çok güleryüzlü ve bazen onun yetişemediği yerde fırına bakan çalışanlar size kibar bir şekilde yardımcı oluyorlar. banka kartı ile de alışveriş yapma imkanınızın olduğunu da ayrıca belirtmekte fayda var. bir de beypazarından gelen yöresel lezzetleri de burada bulabilirsiniz. read more