Vitamin Cafe Bar, Alsancak'ın en enerjik ve en eski vitamin barı diyebilirim. Benim için ise güne enerjik başlama nedenlerimden biri. Açıkcasını söylemem gerekirse yaz günleri İzmir bir hayli sıcak oluyor ve bu sıcak havalarda ise işe giderken tercih ettiğim bir yer. Bir tane kaşarlı tost ve portakal-nar suyu beni güne enerjik başlatıyor. Vitamin Bar'da çalışan kız belki 10. Yılını doldurdu diyebilirim. Sevgi dolu bir şekilde bu küçül kafeterya işliyor. Bazen içeri adım atılamayacak kadar yoğun olan vitamin bar bazen de sessiz sakin bir gün geçiriyor diyebilirim. Ama burada önemli olan şey lezzetli ve temiz tost yapıyor olmalarıdır. Alsancak'ta bir koşuşturma sonunda Starbucks yerine burayı tercih etmenizi öneririm. En azından dinlenirsiniz veya Alsancak'ta yaşıyorsanız sizde işe giderken bu güzel vitamin bardan bir meyve suyu ve tost alarak yolunuza devam edebilirisiniz. Gün arasında uğradıysanız tavsiyem tavuklu soğuk sandiwichi olacaktır. Gerçekten çok lezzetli olduğunu söylemeliyim. read more