Burası bana göre özel okulların en iyisi ve en başarılısı. Kaliteli ve her şey bilinçli yapılıyor. Çünkü bu okulda kızım 2 yıl eğitim aldı. Geçmişini ve şimdiki halini çok iyi gözlemliyebiliyorum.
Okulun sahibi bu işe gönül vermiş mütahit bir ailenin oğlu. Babası oğluna bu okulu satın alıp eğitim için hertürlü fedakarlığı yapmış bir aile.
Okulda hem egitim kalitesi çok yüksek ve ögretmenler için de eğitim sürekli veriliyor. Ögretmenler yaz tatillerinde USA veya başka ülkelere gönderilip ögretmen kalitesini yükseltiyor. Böyle bir okul olamaz. Çok başarılı ögrenciler yetiştiriyor.
Adam kayırma - torpil falan burda asla sökmez. Çocuklar özgür ve sosyal yetişir.
Kızım bu okuldan mevzun olamadı biz çok istemiştik. Ama dediğim gibi eğitim çok çok yüksek yakalayamazsan arkada kalıyorsun. Bu da tabii çocuğun yapısına bağlı.
Kesinlikle tavsiye ederim . read more