De derde wet van Meneer Newton is 'actie is min reactie'. In het engels zal dat 'Action is minus reaction' zijn. Dat betekent zoiets als dat je een actie uit voert en dat het....
Ach wat! De Action is gewoon de Action. Dat zeg ik! En daar ga ik al helemaal niet min over doen.
Dit is me een Action wel hoor. Zo groot als een half voetbalveld. Ze hebben er alles! Alles? Ja. Dat durf ik best te beweren. Ze weten me altijd te betoveren met allerlei goedkope mooie dingen. Ik ben daar gewoon gevoelig voor. Ik pak een klein mandje, knipper met m'n ogen en ineens sta ik weer buiten op de stoep met een volle tas vol dingen die ik eigenlijk geeneens nodig had.
Puike actie. read more