Absolut anbefalelsesværdig restaurant med et stramt delikat menu-kort med både italienske delikatesser og danske retter dresset up Italian style. Portionerne er rigelige (specielt secundo) og vælges alle 3 forretter som antipasti kan de næsten gøre det ud for en hovedret. Vinkortet er også glimrende og betjeningen meget kompetent og behagelig. Der er få pladser inde men også en lille håndfuld borde udenfor på den stille gade. Et meget cosy Kasa med hygge på lager. Kom tidlig aften og nyd solens sidste stråler i mit gamle hood. read more