Eğer bir gün benim de çocuğum olursa buradan çıkmamaya karar verdiğim butik.Bir bebek giyimi bu kadar mı sevimli ve renkli olur.Yılbaşı zamanı veya diğer önemli günler de yaptıkları vitrinler yüzünden önünden ayrılmak mümkün değil.Bebekler için o kadar değişik kostümler getiriyorlar ki görmek lazım .Yeni doğan bebekten 5-6 yaşında çocuğa kadar sevimli,kullanışlı ve şık kıyafetleri bulabileceğiniz ve baya yüklü bir alışveriş yapmadan çıkamayacağınız bir butik.Amerikan tarzının tam bir yansıması diyebilirim. read more