Mijn ideale lunchplek. Aan de Kralingse Plas, lekker beschut terras (je kunt daar al heel snel buiten zitten) supervriendelijk voor hondjes (meteen water etc.), ze zijn er echt welkom en dat is fijn want veel mensen combineren een bezoekje daar met een boswandeling met de hond. Maar krijg je ook wat fatsoenlijks te kanen? Jazeker een ruime keus uit belegde broodjes, omelet, salades, clubsandwich etc. Ik vind het broodje tonijn (knapperig bruin brood, royaal belegd) en de kipsalade de lekkerste. Goede koffie (van Rotterdamse brander) lekkere taart. Huiswijn keuze uit meerdere. Kortom mijn liefje wat wil je nog meer... Dat kost zeker, gezien de 1erangs lokatie, wel een godsvermogen? Neehoor je kunt easy lunchen onder de 10 euro. Ik kom er zeer geregeld en zeker met gasten van buiten de stad die echt uit hun plaat gaan, wat een view, wat relaxed zitten (ook binnen!) Spontane, jonge bediening. Je kunt er ook dineren, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik zou zeggen : proberen read more