Wat een leuke plek! Voor wie houd van heeeele goede koffie, locale biologische producten en verassende gerechten. En dit alles in een leuke sfeer binnen of buiten in het zonnetje op het terras... Hier ben je helemaal op je plek!
Helaas geen foto van het lekker broodje want dat was al op. Nog nooit zoiets gegeten, verrassend lekker! read more