Ey Doğa ! Sen karşımıza ne güzel şekillerde çıkmaktasın ! :) Yine bir " aaa hala doğa namına bir yerler var dünyada " dedirten kutsal toprak :) Yeşil alan, çiçek, böcek, çimen kokusu, ahşap piknik masaları... Ev yapımı ürünlerin satıldığı ahşap dükkan, ürünlerin dizildiği sepetler, o güzel ambalajlar.. ( Üzerlerinde fiyatlar yazsa hayat daha da kolay olacak ).
İşletmeci beyefendi sağ olsun bize ikramlarla bir sofra donattı, açık havada insan yediğini içtiğini anlamıyor valla, neyse ki biraz toktukta, gözümüz dönmedi :) Çayırda çimende çocuklar gibi eğlendik. Ben portakal reçeli, ayva marmelatı ve acuka aldım. Reçeller için wow, çok iyi diyemem, daha iyilerini yedim, 14 TL ücret biraz fazla geldi o nedenle, acukayı henüz tatmadım ama fena kokmuyor.
Çocuklu aileler içinde harika mekan, salın veletleri bi toprağa bassınlar, enerji atsınlar :) Yaz aylarında gidip yalın ayak dolaşmalı. Bahçedeki tuvaletler tertemizdi bu arada. Servis elemanları biraz davetsiz misafir gibi gördü bizi, hafif asık suratlı servis yaptılar ama çok bir anlam yüklemeyeyim diyorum bu kusurada :) read more