Når man anmelder et sted hvor man ser en koncert er det jo svært ikke at tage koncertoplevelsen med i vurderingen, men det vil jeg nu alligevel prøve her.
Jeg har set mange koncerter i Forum, i år har jeg set Adele og senest Muse. Sidste år så jeg Dizzy Mizz Lizzy hvor mine venner i HERO spillede opvarmning, Christina Aguilera, Prince, Michael Bublé, John Mayer. De har alle været utroligt gode oplevelser, men én ting som altid er et tilbagevendende problem er at lyden i Forum er FANTASTISK... dårlig! Det runger, mudrer og det er generelt virkeligt svært at høre hvad de forskellige dygtige musikere og entertainere står og reelt laver oppe på scene, og det er sgu synd.
Ellers så er logistikken vel som sådan i orden. Der er utroligt mange salgsteder, så man kan nemt få sig en kold øl, også under koncerten og køen til (herre)toilettet er bestemt til at holde ud. Vagterne plejer også at være flinke til at smide de folk væk som stiller sig op i vejen, hvis man har valgt en siddeplads.
Jeg kommer jo nok her (har mindst 2 billetter til efteråret) tilbage her selvom at det med lyden er noget bras og ødelægger en del af oplevelsen. read more