Helt okay metro station. Intet revolutionerende ved den - faktisk overhovedet ikke. Men den fungerer for det meste.
Der er to indgange (eller hedder det nedgange?) til metroen, nemlig ved Forum samt ved Rema 1000. Den ved Rema 1000 fører ned til cykelkælderen og dermed videre til metroen. Så hvis man bor i den ende er der tid at spare ved at tage den trappe ned.
Det kan ske at der står "nogle unge" og ryger (både det ene og det andet), går ud fra at det er for at få læ. For sarte sjæle (undertegnede taget i betragtning) kan det virke lidt irriterende.
Skal man i Forum til koncert eller lignende vil jeg klart anbefale at tage metroen, det kan være noget af et show at finde parkering. read more