Kahvaltı için kazıklanasınız varsa gidin ki şekil A'daki kahvaltıya 2 kişi 82 lira verdik. Tamam şeker mekan ve çalışanlar kibar. Ama neden o kadar pahalı ki? Lezzet iyi ama ekstra bir özelliği var mı hayır. E o fiyata da bardağın yumurta koksun istemiyorsun. Menüde tabak ya da serpme gibi bir kahvaltı seçeneği yok. Her şey ayrı fiyatlandırılmış. Ekmekler onların yapımı sıcak geliyor, söylemeden yenilediler.
Tuvaletleri ki mis gibi çeşit çeşit nemlendiriciler koymuşlar lavabo bölümüne. Ama sanırım tatlılarda iddialılar çok güzel görünüyorlardı yine kibarca onları da anlattılar, toktuk yiyemedik. Ayrıca kalorisi az fit tatlı seçenekleri de varmış. read more