Het verblijf hier was oké, daar is ook alles mee gezegd.
Wij hadden een kamer geboekt met twee aparte bedden. Echter kregen wij een kamer toegewezen met een tweepersoonsbed. Daar was nog wel prima mee te leven, maar er zat ook geen deur in de badkamer.
Toen ik beneden ging vragen of wij eventueel een andere kamer zouden kunnen krijgen wist de onzekere stagiaire niet goed wat zij met ons aan moest. Zij vroeg ons iets te gaan drinken en een uur later terug te komen.
Zonder problemen werden wij door een vriendelijke dame en heer doorverwezen naar een andere kamer met twee aparte bedden en een deur in de badkamer. Wat een verademing. Beide kamers waren schoon. Simpel, maar netjes.
De volgende ochtend wilden wij het hotel verlaten toen vermoedelijk de eigenaar in de deuropening stond te roken. De man gaf ons geen extra ruimte en wij moesten ons langs hem heen wurmen. Heel onprettig en intimiderend. Hij groette ons niet. Vroeg enkel op onbeleefde wijze of wij onze sleutel wilden achterlaten "ALSTUBLIEF". Dit was ons niet verteld en deze ontmoeting had heel anders kunnen verlopen. Erg onprofessioneel.
Verder een prima basic verblijf gehad. Jammer van de smalle trapjes en het feit dat je geen hulp krijgt met je bagage. Gelukkig hadden wij maar kleine koffertjes. read more