Leuk terras vooraan. De honden konden nogal rondlopen daar...
Binnen zijn er wel geen honden toegelaten.
Enige vervelende was wel al het ongedierte dat tegen de verwarming boven de tafel vloog en zo de tafel en/of bord op...
Waren heel vriendelijk.
Deden niet moeilijk om een andere fles rood te brengen toen deze "kurk"had.
Prijs kwaliteit echt goed.
Hadden alle 4 de menu van het huis genomen.
Krijg je steak met naar keuze saus en naar keuze friet of iets anders. Je mag dan ook uit de groentenbar een bordje gaan vullen met best wel wat keuze en heel lekker. Steak was echt ok en frietjes waren heel lekker.
Je krijgt voorheen ook een tomaat crevette en nadien keuze uit 3 nagerecht jes. Waren allen ook best wel ok. read more