Başka yere gitmeye niyetliydim ama park yeri bulamayınca arabayı buranın valesine bıraktım. Yeni gördüm burayı. Dünya mutfakları dedikleri bir tarzları var. Yani tarzları yok da her yerden yemekleri var. İç kısım ferah, tuvaletler temiz ve büyük. Bahçede oturduk. Hava kış olmasına rağmen harikaydı. Köfte iyiydi ama porsiyon bana ufak geldi. Burger ise gayet iyi hazırlanmıştı. Fiyatlar çok ucuz değil ama buraya gelen bunu biliyordur. read more