indirim günlerinde içerideki kalabalık sebebiyle ilgimi çeken mağazaya daha sonra şehir dışından gelen kız arkadaşlarımın isteğini kıramayarak girdim. içerideki ürünler gerçekten çok renkli ve güzeldi.mangonun kendine özel bir stili olması nedeniyle rağbet görüyor sanırım.mağazada ürün çeşitliliği çok fazla ve aynı ürünün farklı renklerini bolca bulabiliyorsunuz..ancak çoğu kişi sezonda mağazayı gezdikten sonra çok fazla birşey almadan çıkıyor.sezon sonuna doğru yapılan büyük indirimlerde fiyatların baya düştüğünü bilen kızlar modellere bakıp indirim başlayınca geliyorlarmış mangoya.bir kerede indirim zamanında içeride bulunma gafletinde bulunduğum mango adeta bir savaş alanını andırıyordu.her ne kadar çalışanlar toparlamaya çalışsa da içerideki insan seli 2 dakika sonra karmaşık haline geri döndürüyorlardı mangoyu. read more