Et gigantisk bondens marked, med innslag fra litt andre produsenter. Dessverre litt lite inspirerende i år (2013). Det var bedre i 2012. Håper festivalen kommer sterkere tilbake.
Ønske nr én til arrangørene er å be de ulike produsentene om enten å tilby eller selge mer spennende smaksprøver. Små porsjoner! Slik at man får prøvd masse forskjellig. Jeg går ikke på matfestival for å spise meg mett på en elgburger og så dra hjem. Man vil oppleve ulike smaker og bli kjent med hva alle har å tilby. Mange av bøndene er engasjert i sitt eget produkt, men presentasjonen mangler det lille ekstra.
Ønske nr to er å droppe de store og kjedelige produsentene. Meny, Gilde etc. Boring!
NB! Denne anmeldelsen er kun på bakgrunn i maten som ble tilbudt. Kursene og alt annet opplegg rundt fikk jeg ikke testet denne gangen. read more