Prima prima prima. Hoor je me klagen? Nee hoor.... Hoor je me jubelen? Neuh....
De inrichting is echt, eerlijk = eerlijk, prachtig; het is industrieel, geweldig ingericht, super ruimtelijk, klassiek maar toch fris opgedekte tafels en heerlijke "booths" om te zitten. Mocht je hier willen reserveren, vraag dan vooraf zo'n tafeltje- echt de moeite waard!
De wijnen zijn goed, ze hebben verschillende wijnen per glas en een zeer uitgebreide wijnkaart. Je vindt er heus iets van je liking. Daarnaast hebben ze dé gin-tonic (trend is inmiddels alweer bijna voorbij) en verschillende aperitieven.
Bediening eeeeehm ja. Heel vriendelijk maar te druk bezig met andere tafels en we werden nogal vergeten. Het werd "handjes-hoog-in-de-lucht-net-zwaaien"-werk. Toen we er iets van zeiden, meteen een wijntje van het huis en excuses dus zeer professioneel opgelost en verder prima.
Het eten echt niet verkeerd, zo snobistisch ben ik óók weer niet. Maar met zo'n naam en erg veel hele goede plekken in de stad waar je vlees kunt eten, 't sprong er niet overweldigend uit.
Het ziet er prachtig uit, het is natuurlijk supertje nieuw en supertje hip. Ik mis, voor nu, 'ziel' in de zaak. Daarom kan ik echt zéker niet zeggen dat ik fan ben of dat je het ergens niet beter kunt krijgen... Ik moet ze een tweede kans geven voor een update, maar als eerste indruk: no wooooooow-jewillet-gevoel. read more