Dette er typisk eksempel på at det er ikke kun det ytre som teller. Pen innredning , bord oppsett ,menyen og alt annet bortsett fra maten.
Løksuppen smaker pepper, det er feil ost , feil brød type og verst av alt feil løk i denne.
Sjømat dynket i søtsur ferdig dressing fra Rema er ikke greit for 99 kr!
Biffen.. ingen kommentar, ferdig saus ??
Alt i alt, dra innom og nyt noe å drikke på en solskinns dag , men styr unna menyen.
PS , når kunden bemerker at maten er så salt at selv hunden takket nei til denne så holder det ikke med å svare oj ?! read more