We hadden een boot voor 2 personen genomen, alsook wat zeewier. Het duurde vrij lang voor het eten op tafel kwam, ondanks het feit dat er in totaal 4 tafels bezet waren.
Spijtig genoeg werden gasten die na ons binnen kwamen (en een gelijkaardige bestelling plaatsten) sneller bediend. Dit is iets waar ik over struikel en voldoende reden voor mij om me niet dadelijk opnieuw aan een bezoekje te wagen.
Prijs / kwaliteit verhouding is goed, maar er is nog werk aan de winkel voor de bediening en de keuken qua service. read more