Volgens mij nog niet lang open, alles zag er heel nieuw uit. Blijkbaar heeft dezelfde eigenaar ook een sushizaak in de buurt, er staat een sushiautomaat een beetje verderop. Parkeren kan makkelijk in de naburige straten, we hebben niet lang moeten zoeken. Gezellig en comfortabel zitten in een smaakvol en warm interieur, vriendelijke bediening, correcte wachttijden (hoewel ze onze aperitief waren vergeten te brengen maar dat kan al eens gebeuren). We zijn hier terechtgekomen met Social Deal, een top manier om nieuwe resto's te ontdekken zonder je blauw te betalen. Het (lams)vlees was heel mals en smaakvol. Het ijs vond ik wat vreemd, allemaal kleine koude semi-harde stukken en veel! Andere keuze uit het menu was een Indisch dessert, een zoet balletje gemaakt van ? Leek op de zoete gebakjes met honing uit het Midden-Oosten. Was minder mijn ding maar ben sowieso geen dessertenmadam. De hoeveelheden leken weinig maar het vult enorm, we hebben de rest van ons hoofdmaaltijd moeten meenemen naar huis. Gelukkig is dat geen probleem. We komen nog terug! read more