Kjempekoselig sted, vi tok årets første utepils her i januar. Noe som funka fint, på grunn av varmelamper og gode tepper. Kjapp servitør, passe hyggelig inne. Vi åt en god burger, kjøttet smakte litt viltaktig og brødet virka hjemmelaga. Hvis du ikke liker maccern, er dette burgeren for deg! Hvis du digger mcdonalds, liker du kanskje ikke denne burgeren så godt. Åt en fritatta også, god. God mat i kafékategorien! Kommer helt sikkert tilbake read more