På lunchen testade jag deras stekta nudlar med ägg och Yakiniku för 69kr. Givet priset och för en helt vanlig lunch utan förväntningar kan det här stället funka bra, men jag skulle nog hoppa nudlarna och testa sushin eller gyozan om jag var ni. De har även en slags thairätt på menyn vilket alltid väcker mina misstankar. Sushi & Thai - så långt från same same man kan komma. Kanske är det bäst att hålla dem isär av just den anledningen? Jag kan tänka mig att sushikockar som är fenomenala kan ha lite sämre kolla på thaikäk och vise versa..
Hur som helst. Personalen är trevliga. Miso + grönt te ingår i lunchen. Helt ok. read more