Weet je wat het leukste is aan mijn job als Community Manager van Yelp? Dat ben jij, ja jij, jij bent nu mijn review aan het lezen en jij bent voor mij een inspiratie! Bart D is één van onze Yelp Elite's, kan supergoed koken en is net zoals ik megafan van Thais eten! En ik volg de mening van mijn actieve Yelpers, die mening is belangrijk en ze hebben altijd gelijk (of toch bijna ;-) Luister, ik ben al 4 keer in Azië geweest dus mijn lat ligt zeer hoog qua eten, versta me niet verkeerd. Als je in Antwerpen top Thais wil eten, dan moet je even die knop afzetten. Je moet naar de stationsbuurt rijden, nooit echt top in een stad en je moet waarschijnlijk in een refter zitten met witte stenen vloer, afschuwelijk stoelen, overal tv's (drie in totaal if you really wanna know), lelijke bloemen, nog meer afgrijselijke schrijende Thaise muziek, en ja het is bij Tawan Thai niet beter, maar het eten, ohhhhh, dat hemelse eten!
Terwijl ik dit schrijf ben ik mijn doggybag Papaya salad met crunchy nootjes van gister aan het opeten, niet omdat ik het niet lekker vond, integendeel, maar dat maken is zoveel werk thuis , dan pak ik het liever mee for the day after, zaaalig!
Tawan Thai is de max, spuuglelijk, mega-ongezellig, maar jongens het eten is voor omver van te vallen, authentiek spicy Thais, juiste kruiden, juiste smaken, juiste geuren en de echte Thaise lekkere goede shit op de kaart! Weinig voorgerechten, veel curry en noodle gerechten, veel soepen, veel salades en bijna alles wat je in Bangkok en elders vindt, vind je hier ook! En de papaya salad is de WAANZIN! En de fish cookies ook! Iedereen die in deze zaak rondloopt is Thais, de eigenaar, personeel, de koks, de klanten en dat is een goed teken! Mega vriendelijk, in voor een grapje en snel, dus, mij zien ze hier nog sneller terug! Merci Bart D, voor jouw review over deze topkeet, volgende week ook eens de buren testen ;-) read more