De nieuwste locatie van WeWork en wát een ruimte! Mocht je nog op zoek zijn naar een kantoor / flexibele werkplek in de buurt van centrum-oost, hier kun je terecht!
De prijzen vallen mee als in: niet goedkoop, maar wel vergelijkbaar met andere ruimtes wanneer je het voor jezelf huurt of in de gemeenschappelijke ruimte zit. Zoek je een ruimte voor +3 personen, schiet de prijs aanzienlijk omhoog naar mijn mening. Het biedt overigens wel veel méér dan alleen een ruimte om te werken; ze hebben goede koffie, extra vergaderruimtes, printdiensten, ze organiseren events, mooie inrichting ('lekker creatief' enzo) en dat zit allemaal bij de prijs inbegrepen.
Ze zijn hier bijna klaar met verbouwen en je merkt dat ze echt nog moeten wennen; zo ontstond er een miscommunicatie omdat het meisje bij de balie niet had doorgegeven (of niet was aangekomen, anyway) dat ik er was en daardoor erg lang naar buiten aan het staren was-met-tussendoor-2x-vragen. Dat er geen papier was. Gewoon wat 'opstartproblemen'. Maar ze zijn nieuw en heb goede ervaringen gehad op hun andere locatie, dus dat zullen hier ook wel uitvogelen denk ik. read more