Arkadaşıma Uğur Dershanesi dediğimde garip bir şekilde 'Bir kalem bir tebeşirle başlayan bir yol bu her yanı ışıldayan başarı dedikleri bu olmalı uğur dershaneleri.' dedikten sonra sustu. Meğer bu replik mi desem müzik mi desem ne desem bilemediğim şey onların hem ders aralarına çıkış hem de giriş zilleriymiş. Bir bunalmışlıkla kafasından atamadığını itiraf etti, şimdi soruyorum ne yaptınız benim arkadaşıma ki kız kafasından atamıyor bu repliği? Şaka bir yana ne yaptıysanız iyi yapmışsınız ki Odtü Metalurji ve Malzeme Mühendisliğine bir öğrenci daha kazandırmışsınız. Zilinizden şikayetçi aynı kişi eğitimini öve öve bitiremedi Uğur Dershanesinin. Necati Bey caddesindeki konumundan dolayı kafeler ve daha bir çok şeye uzak oluşu ders çalışmasına daha çok odakladığını söyledi. Yayınlarının fazlalığı ise pozitif bir yönüymüş. Zaten eğitimi de aynı şekilde üst seviyedeymiş. Başarılı öğrencilerini bundan beş sene önce eğitim kampına götürerek sabah akşam sınav dolu bir kampa almışlar ki bu kamp hem arkadaşlık hem de gelişim açısından yararlıymış. read more