Jeg købte en voucher dertil, og da jeg skulle afhente min bestilling (voucher + en ekstra maki rulle) så havde de glemt den ekstra rulle og maden var 15 min forsinket. Derudover, da min afroamerikanske kæreste skulle have penge tilbage for de kontanter han betalte med, så tøvede ekspedienten idet hun rakte ham pengene og gav dem i stedet til mig (jeg er dansk). Forargeligt! read more