Cancel

    Open app

    Search

    Michelle Zhao

    4.7 (25 reviews)
    Ultra High-EndEyelash Service
    Closed • Closed

    By appointment only

    Michelle Zhao Photos

    You might also consider

    Recommended Reviews - Michelle Zhao

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration
    Photo of Andi H.
    62
    53
    25

    6 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    11 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Noy R.
    9
    35
    40

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Miss E.
    13
    41
    23

    7 years ago

    Michelle was a complete delight and so accommodating. She was able to fit me in for a last minute appointment and my lashes look fab!

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Lara B.
    26
    10
    0

    12 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    12 years ago

    Helpful 5
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0
    Photo of Tammie P.
    172
    40
    22

    11 years ago

    Helpful 4
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Lauren C.
    100
    12
    1

    12 years ago

    Helpful 2
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Claudine C.
    88
    1111
    101

    13 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    12 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Kristi S.
    47
    123
    40

    9 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    12 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    12 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    7 years ago

    Michelle is amazing. I have followed her around the Bay Area. I frequently get asked "who does your eyelashes, they a beautiful".

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Karla W.
    38
    56
    11

    10 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    13 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    13 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    10 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    12 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Ask the Community - Michelle Zhao

    Review Highlights - Michelle Zhao

    “She is a recent addition to the Venus & Mars salon.”

    Mentioned in 3 reviews

    Read more highlights

    You might also consider

    Verify this business for free

    People searched for Eyelash Service 3,997 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    The Lash Lounge

    The Lash Lounge

    4.2(331 reviews)
    2.8 mi

    Again, my experience at The Lash Lounge was absolutely lovely. I was warmly welcomed by Cassandra…read moreat the front desk, who promptly reviewed my service and thoughtfully recommended products to help extend the longevity of my lashes. My technician, Joselyn, was just as kind and welcoming. As someone fairly new to the lash world, I really appreciated how she took the time to listen--understanding what I liked about my current lashes and the look I was hoping to achieve. She truly delivered. My lashes look and feel both sophisticated and natural--exactly what I wanted. I would definitely recommend The Lash Lounge for both the experience and the results!

    I went here once and my lashes turned out good. Average quality and the lashes lasted the normal…read moreamount. I think my lash tech was professional and did a good job. It's their cancellation policy and front desk that made me not want to go back. I think a deposit being forfeited for a cancellation within 24 hours is reasonable. But paying for the entire service when you have to cancel within 24 hours of service seems excessive, and contradicts their own reservation confirmation email. Secondly, I've only gone once, but have made 3 different appointments. The first appointment time was switched to a different time and I made it work and got a full set. The second appointment was cancelled by the salon the day before. The third appointment, they reached out twice the week of to ask if I could come in earlier. The first time, they switched it and sent a confirmation email for the new time with a text asking if it worked. I figured I'd rush over after work to make the earlier time work and not make it a big deal. The second time they reached out (a few days later), I said I couldn't push it to even earlier- at that point they were asking me to come in at 3 or 4 pm when I had originally picked a 7pm appt on a weeknight. Since they were asking me to switch times again, I told them we could just do a different day. They said that would mean I'd pay for the service I wouldn't receive today. I said I'd show up at 6:30, the time they assigned me, but I thought that their policy is strange. They texted back thanking me for understanding and then asking if I had time to talk about a membership... It all felt like poor customer service and general apathy or lack of awareness. But then they called to tell me that they were attempting to charge me because no one can do check outs after 6pm. They had tried to charge my cancelled card multiple times already before resorting to calling me for a card number. If they're going to charge prior to an appointment and then rush you for a card number, they should mention that when you book- or they could have on one of their multiple calls to ask me to reschedule. Telling me as I'm trying to rush to finish at work and the. acting like it's my issue that they do not have staff available to take care payments during their advertised operating hours was strange. I don't know. This is the first review I've left for a business that isn't 5 stars because the whole experience communicating with their receptionists has been frustrating. The lash tech was fine. Just the operation that seems poorly run.

    Photos
    The Lash Lounge
    The Lash Lounge
    The Lash Lounge - Classic fuller set by Maria.

    See all

    Classic fuller set by Maria.

    Sis Nail & Lash Studio - Cut pinky on other hand

    Sis Nail & Lash Studio

    4.7(233 reviews)
    1.0 mi
    •$$

    I started coming here about 6 months ago based on the recommendation of my good friend that comes…read moremonthly. The place is located in a plaza across from Kaiser Walnut Creek. The salon is very clean and zen. I like it that the nail estheticians don't talk to each other loudly in a foreign lanuage while they do their work like some of the other nail salons I have been to. I normally get the gel manicure and regulare pedicure. I also like it that they separate the manicure station from the pedicure chairs. I have been to places where they do your hand and feet at the same time but It was very uncomfortable having to stretch my arms across. My only negative feedback is parking. You will have to pay for parking if you want to park in the plaza (meter). I sometimes park at Trader Joe's and walk over. Reservations can be made online or by calling the store. I highly recommend this place.

    I had reached out to this shop about a question regarding if they can paint my daughters nails. I…read morenever got a response so I figured I'd walk in hoping to get lucky. Once I walked in I was asked how I can be helped and as soon as I mentioned my daughter's nails, they just said no, they don't paint kids nails. My daughter didn't want to look any further after that. Totally reasonable as to why, every shop has their rules but it was the way she just didn't want to attend to us by her response was just meh. Can't really speak on the vibe but once we walked in we didn't feel welcomed. Maybe just not a kid friendly spot.

    Photos
    Sis Nail & Lash Studio - Gel Manicure for my wedding day

    Gel Manicure for my wedding day

    Sis Nail & Lash Studio - First Mani!

    First Mani!

    Sis Nail & Lash Studio

    See all

    Bayan Beauty

    Bayan Beauty

    4.7(19 reviews)
    3.8 mi

    I've been going to Bayan Beauty for about 4 months now. I absolutely love my lashes. She does such…read morea good job. And they last SO LONG. She's super flexible with appointment scheduling, the space is calm and she puts on zen music that puts me to sleep, it's honestly like my therapy nap, there is always free easy parking outside which makes it even easier to add to my routine, and she encourages me to try new looks like cat eyes that are super cute and still natural looking. I highly recommend her services.

    This rating is based on booking process, never got an appt. I purchased a Groupon and have tried…read moreto schedule my appt for the last few days. Yesterday she gave me some availability options then today when I asked to confirm an appt she replied that Groupon takes 1/2 the money and so she's not going to accept the Groupon. Why do a deal with Groupon when you know this AND act like you're going to book an appt? Bad business owner, will go elsewhere after wasting my time going back and forth for nothing. This is an update to comment to the owners response as it appears she may have blocked me from being able to reply. You absolutely did waste my time. I bought the Groupon when it was still valid. I reached out to you and you responded with some dates of availability and then we went back-and-forth. If you were no longer accepting the Groupon, you should've immediately responded telling me to request a refund that you were no longer accepting the Groupon even though it's valid till January. Instead, you gave me date options and then when I tried to confirm, you told me you were no longer accepting it. I think you need to start realizing when you're wasting someone's time.

    Photos
    Bayan Beauty
    Bayan Beauty - Lash lift

    Lash lift

    Bayan Beauty - Eyelashes

    See all

    Eyelashes

    Michelle Zhao - eyelashservice - Updated September 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...