Cancel

    Open app

    Search

    Sandee's Thai Fusion

    4.0 (111 reviews)
    Closed • 4:00 pm - 9:00 PM

    Order Sandee's Thai Fusion Takeout or Delivery

    Sandee's Thai Fusion Photos

    Business Info

    SANDEE'S THAI FUSION ATMOSPHERE

    What's the vibe?
    Trendy
    Intimate
    Dogs allowed
    Outdoor seating

    You might also consider

    More like Sandee's Thai Fusion

    Recommended Reviews - Sandee's Thai Fusion

    Your trust is our priority, so businesses can't pay to alter or remove their reviews. Learn more about reviews.
    Yelp app icon
    Browse more easily on the app
    Review Feed Illustration

    Reviews With Photos

    Thai Iced Tea
    Aurora A.

    What a wonderful experience my book club and I had here!! We came to discuss The Women so it fit the theme. We easily found seating for the 7 of us. Our server was AMAZING. I rarely tip as high as I did but she EARNED it. She was so friendly and accommodated us so well. We ordered a few apps which were both great. The gyoza had a crab Rangoon batter which I really enjoyed. The avocado roll was filled with lots of cream cheese and avocado! Moving on to the main courses I enjoyed being able to customize. From rice to noodles to different spice levels. You could try every menu item and still have 6 other ways to try it! The standout for me was the Thai iced tea!!!! Sooooo yummy! I have gotten it at boba shops before and this is by far the best. What a refreshingly tasty drink!! Overall I'll be back to try other dishes and enjoy the great service!!

    Siu-Ling C.

    Always amazing food! Best food in the area. Love their veggie and their shrimp summer rolls. Their curry, their ginger soup, house fried rice. Everything is wonderful. The only thing I wouldn't get again is the steak teriyaki. It was not as outstanding as all their other dishes! Jan 20: Tried to call a pick up order + phone call would not go through. It kept saying that voicemail was not set up. I think someone left the phone off the hook. I went through their website and selected their online pick up: smile dining and it charges $7.54 service charge plus the prices were higher. I found out later, it would have been cheaper to select delivery option, then to choose pick up. Then there was no service fee. They should honestly take the smile dining off their website. They have the best Asian food. But management should watch service quality. The other ppl are outstanding.

    Sandee's bar
    Alicia W.

    SAFE time!! SERVICE - the waitresses and hostesses at Sandee's are hometown class. They want you to have a nice experience and it shows, demure, sweet and a bit sassy for fun (if that's how you roll). AMBIANCE - though it's a cozy little spot nested between other small businesses, it brings the feel of Thailand right to your table with its murals and artwork. You can come as you are in jeans or a prom night. FOOD - they've got some great menu items, I tried the Tom yum ramen special and most dishes I've had hit the spot. They let you choose your spice level 0-5 and there is a nice variety of exotic flavors you can't get elsewhere in Janesville. The soups are delish, and the Penang curry is fantastic! EXPERIENCE - the overall experience is definitely close to five star fun night right in a small town. Thank you Sandee's for an experience we can only get there!

    Samira H.

    I've been here twice now, the waitresses are super nice. I highly recommend coming back here. The food is phenomenal, you have to get the Thai ice tea, it is so flavorful and is a liquid ice cream. I also think that that cheese wonton is worth a try, it's very Wisconsin/Thai but trust me it tastes better than it sounds. I've gotten the curry here, very generous portions. Will definitely be back.

    Massaman Curry with tofu
    Jenn C.

    The curry with sticky rice was so delicious! The ambiance was inviting and our waitress was so friendly. Love this place!

    Menu
    Negar T.

    Great food, Great service and Great ambiance. Very friendly staff. They give you full attention and recommend different foods. I absolutely love this place.

    Thai spicy basil
    Pax T.

    First impression, cute clean place. Waitress/waiter were nice and made us feel welcome. Food was phenomenal. Delicious. Fresh and quick. Will definitely be returning to this gem.

    $53.00 worth of meal. Have mercy on this restaurant!

    I just paid $50 for a $20 worth of food for a take out. Honestly i feel cheated! I shouldve checked before i left the resto.

    Calamari

    See all

    16 days ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Dawn H.
    113
    474
    1024

    6 days ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    10 days ago

    I eat here all the time. I always love it. The people are always so sweet and the panang curry is the best.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 0

    1 month ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    10 months ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    8 months ago

    Helpful 0
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    8 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Business owner information

    Photo of Tuangporn F.

    Tuangporn F.

    Helpful 2
    Thanks 2
    Love this 1
    Oh no 0

    9 months ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Pax T.
    2
    14
    25

    2 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Thai V.
    3
    35
    64

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Tuangporn F.

    Tuangporn F.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 1

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    The food here was amazing. The staff was super friendly and kind as well. I truly recommend trying this place out!

    Business owner information

    Photo of Tuangporn F.

    Tuangporn F.

    Thank you so much for your feedback! Hope to see you again soon!

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 1

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of K K.
    0
    4
    18

    2 years ago

    Business owner information

    Photo of Tuangporn F.

    Tuangporn F.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 1
    Oh no 0
    Photo of Nick C.
    0
    64
    18

    1 year ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 1

    5 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 1
    Photo of Mike J.
    34
    18
    2

    3 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Tigra C.
    159
    903
    12299

    8 years ago

    Business owner information

    Photo of Tuangporn F.

    Tuangporn F.

    Helpful 5
    Thanks 0
    Love this 4
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    2 years ago

    Excellent food. Helpful staff. I love the penang curry and volcano chicken. Rotating specials. Clean and inviting atmosphere!

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    4 years ago

    Food was amazing! Price seemed way too high for amount of food that you got though. Service was good.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Tuangporn F.

    Tuangporn F.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 1

    3 years ago

    Business owner information

    Photo of Tuangporn F.

    Tuangporn F.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    5 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 2
    Oh no 2
    Photo of Kyle Z.
    259
    3
    0

    3 years ago

    Bacon wrapped shrimp and butterfly shrimp was good. Everything else wasn't worth the price. Service was pretty good as well.

    Business owner information

    Photo of Tuangporn F.

    Tuangporn F.

    Helpful 0
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Nik S.
    1
    106
    5

    4 years ago

    Helpful 0
    Thanks 1
    Love this 0
    Oh no 0
    Photo of Harley N.
    130
    55
    47

    4 years ago

    Helpful 1
    Thanks 0
    Love this 0
    Oh no 0

    Page 1 of 3

    Ask the Community - Sandee's Thai Fusion

    Verify this business for free

    People searched for Thai 146 times last month within 15 miles of this business.

    Verify this business

    Sweet Basil - Sesame Chicken

    Sweet Basil

    4.7(224 reviews)
    56.9 mi
    •$$

    I really wanted to love it based on the reviews but the flavors were not there for me for my go to…read morefavorites. I ordered Thai tea and it had zero flavor and not the traditional color that I grew up on, very light in color so light on the tea. Papaya salad was more salty than the sweet there is typically the perfect balance of fish sauce and lime but just wasn't what I'm used to. The OG wings were great, great flavor, great cook. They use huge wings but cut them in half. The mango sticky rice had a perfect amount of coconut mixture but uses a different mango that is more tart than sweet. They were busy, people order to dine in and for carry out. The food took roughly 35-40 minutes, which was fine, not mad about fresh food. It is a really cute restaurant in a strip mall with a good amount of parking, but it can be hard to find parking when neighboring businesses are also busy. You order from the counter and sit down and they bring your food to you. I'm glad I tried it but likely will try other places next time. Cost was roughly $35.

    I may not be the best judge of this restaurant because Thai cuisine isn't my favorite, but I did…read moretry a few chicken dishes from here, as my sister enjoys their food. I think it was alright/men overall - for me, not anything special or memorable (but if you ask my sister, their chicken dishes are good!). We had takeout, so I can't necessarily speak to the cleanliness and ambiance of the restaurant, but the exterior is clean!

    Photos
    Sweet Basil
    Sweet Basil - Chicken wings from the OG Platter

    Chicken wings from the OG Platter

    Sweet Basil - Thai Tea

    See all

    Thai Tea

    Bamboo Kitchen

    Bamboo Kitchen

    3.4(42 reviews)
    38.4 mi
    •$

    Everything was great but they need to learn how to make sesame chicken. I would go back and try it…read moreif it looked like it looks on the menu. Hard pass until that one comes out

    My kids and I order from here ALOT there have been minor things wrong multiple times, however the…read morefood is good. We support local and always keep ordering. This time was the last. The customer service was terrible. I placed my phone order at 6:20pm im pretty sure the owner answered he was not friendly what so ever. I new exactly what I wanted placed the order which was only 2 things. I was told 35 to 40 minutes. This brings me to 7:10pm give or take no biggie I would be fine if it was 7:30pm. 7:45 rolls around I call again he is rude again and says my order is on it's way. We continue to wait. 8:20pm I call again no food he is beyond rude because I called again and finally looks up our order and says the driver left with our order and 5 more. WHAT so basically you didnt have enough orderes for your driver to go ut so you held ours ?? NOT OK Our food arrived at 8:35pm this is not okay I called and asked for a refund him knowing we are repeat customers him saying well I already mae the food. Yes, you did and I bet my order cost you MAYBE just MAYBE $8.00 to cook and I paid you $25.00 for a delivery that was 2 hours. You should have offered a refund a coupon some kind of compensation. You lost a a family of good customers.

    Photos
    Bamboo Kitchen
    Bamboo Kitchen
    Bamboo Kitchen

    See all

    Sandee's Thai Fusion - thai - Updated September 2026

    Loading...
    Loading...
    Loading...